SM Interieur

Het interieur van de SM is qua leer van een Italiaanse schoonheid en perfectie. 
 
TopGear schreef erover in 2021: 
 
Zo eigenwijs. Geweldige stoelen uit één stuk met grote, stevige hoofdsteunen, een radio op de transmissietunnel, de koperen inlegsels, de bagageruimte die grotendeels wordt ingenomen door het met tapijt bedekte reservewiel. Het had zelfs een primitieve regensensor – het systeem meet de stroom die nodig is om de ruitenwissermotor aan te drijven – als het nat was, zou er minder inspanning nodig zijn, zodat de ruitenwissers weer zouden wissen. Let wel, relatief conventionele wijzerplaten en instrumenten, terwijl die op de andere producten van Citroën destijds - de GS en CX met name - allesbehalve standaard waren.
 
Afbeelding invoegen
 
Je zit hoger dan je zou verwachten, achter een voorruit die meer rechtop staat dan je zou verwachten, in stoelen die meer ondersteunend zijn dan je zou verwachten. De besturing past zich opmerkelijk aan voor zowel bereik als hellingshoek. (...)

Ja, sommige van de zwarte kunststoffen zijn broos en de algehele sfeer komt niet helemaal overeen met de radicale belofte van het exterieur, maar dat zal je niet erg vinden, want je zult interactie hebben met de prachtige versnellingspook en jezelf eraan herinneren om geen plotselinge manoeuvres met het stuur of de remmen uit te halen.
 
Afbeelding invoegen

Bij de komst van de injectie veranderde de stoffen bekleding van banen in blokken. De leren bekleding is op enkele uitzonderingen na steeds in banen gemaakt.